:::ATTENTION:::

@If you wish to have a look all the items
do come to my house at CHERAS (TSK PERMAISURI)
message/call me before come@

:::clock:::

Thursday, May 20, 2010

:::BEAUTY PRODUCTS:::

Beautee Face Ampoules


Dalam masa yang singkat bole nampak kesan die. Tapi untuk mendapatkan kesan yg bgs kena pakai selama 2 minggu berturut-turut. BEAUTEE ampoules mengandungi extrak tumbuh-tumbuhan dan vitamin. I atidak mengadungi sebarang bahan tambahan ataupun warna. Ia dibotolkan kedap udara untuk mengekalkan kualitinya. Ampoule ini selalunya digunakkan oleh mak andam atau salun0salun kecantikkan. Biasanya dorang akan charge mahal. Product yang saya jual nie muarh bukan sebab product tiruan tapi sbb saya ambil terus dari kilang.

Kepada sesiapa yang berminat nak beli in bulk atau pun nak jadi dealer boleh dapat kan maklumat lbh lanjut. Anda cuma perlu emailkan kepada saya.

1 BOX ( 10 pcs)

RM 40.00 (Peninsular)

RM 45.00 (Sabah/Sarawak)

(include postage)

BP 01) Purifying Ampoule -Untuk kulit yang berjerawat dan berminyak. (AVAILABLE)

BP 02) Collagen Ampoule -Untuk asas make-up supaya make up lebih tahan lama. Ia juga melembapkan kulit dan menegangkan kulit muka. (AVAILABLE)

BP 03) Vitamin C Ampoule -For Anti Oxidant and Radiant Glow (SOLD TO INA)

BP 04) Soothing Ampoule -Menyegarkan kulit dan melindungi kulit daripada persekitaran.(AVAILABLE)

BP 05) Whitening Ampoule -Mencerahkan kulit. (AVAILABLE)

BP 06) Eye Care Ampoule -Menghilangkan garis-garis halus bawah mata dan linkaran gelap bawah mata. (AVAILABLE)

BP 07) Firming Ampoule -Membentuk muka dan menegangkan kulit. Juga dapat menghilangkan 'double chin' dengan penggunaan yang betul. Sesuai untuk semua. (AVAILABLE)

Cara untuk menggunakan ampoule:

Ambil tisu ataupun tuala patahkan leher botol dimana ada garis putih. Kemudian tuangkan sedikit ampoule kedalam tapak tangan dan sapukan dibahagian kawasan muka yang hendak disapu. INGAT pastikan urutan dari bawah keatas BUKAN atas ke bawah. Kalau tak nanti tak berkesan.




No comments:

Post a Comment